Nu jädrar blir det bilder!

Efter månader av foto-torka har jag äntligen fått över bilderna från kameran, in på datorn. Allt tack vare en mycket snäll försäljare på Expert City. Meningen var att jag skulle köpa en ny kabel till kameran, men efter att försäljaren förvissat sej om priset erbjöd han att ta med sej sin egen kabel hemifrån och hjälpa mej tömma kameran på bilder. Helt gratis. Det är roligt när man träffar fina människor. Lillebror tyckte att jag skulle bjuda ut försäljaren på dejt. Han menade på att killar aldrig gör någonting utan baktanke. Vilket jag inte häll med om. Så därför; ingen dejt.

Men nu jädrar.. Håll i er.. Här kommer lite smågobitar från sommaren 2008 och frammåt:

                      

Sist men inte minst.. Jag må vara sen, men GLAD VALBORG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0