På begäran :D

Jag har berättat om den underbara påskhelgen i ord, och nu kommer den i bilder.

Den wünderbara Madde och hennes tokmakrill Neo

Vi promenerade runt Råstasjön och ett annat vattenhål som jag inte kommer ihåg namnet på:

              

Påskmiddagen tog plats i Strängnäs, tillsammans med Madde's familj. Det bjöds på grillat och luftgevärs-tävling (som jag tror att jag vann?). Och dagen efter åkte vi runt på seightseeing i Strängnäs och Mariestad:


              

     

Efter mycket tjat från min sida gick äntligen Madde och Igor med på att visa upp lite skyddträning:

Partners in crime - Bea & Neo

     
     


Och sist men inte minst, lite snyggfoton på Neo a.k.a Makrillen:


     

Sötnöt!

That's it folks.. Det var hela kallongen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0