Det är en bulle i min ugn..





Den växer och växer. Nu har det gått 20 veckor sedan fröken Ägg mötte Pitebons herr Simmare och i torsdags var vi på första ultraljudet. Det var himmelskt och magiskt och ungefär som en bal på slottet att se Klumpen ligga där i magen. Alla organ och lemmar var intakta och han eller hon viftade runt med både armar och ben under undersökningen.

Nedkomsten är beräknad till den 4 juli 2010. Så det blir en sommarbebbe. Känns skönt att få kläcka innan de varmaste månaderna. Har hört att det kan vara rätt så jobbigt i slutet, speciellt om det är jättevarmt ute.

Idag ska jag och världens bästa Tildy ner till centrum och leta mammabyxor. Magen har växt så fort den sista månaden att jag inte hunnit utöka garderoben och nu är det kris. Det är ju inte så roligt att springa omkring i mjukisbyxor hela dagarna. Ibland vill man känna sg lite fin också.

Kommentarer
Postat av: Arjos matte

Grattis! .. och önskar Dig och Er Alla allt gott.

2010-02-15 @ 13:26:39
Postat av: Madde o Neo

Wow, va kul med en uppdatering och inte vilken som helst heller! Skönt att få höra att den lille mår bra. Jag väntar med spänning!

2010-02-15 @ 18:58:39
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0