v. 22 + 2

Enligt widgeten till vänster ska jag kunna känna när det lilla barnet hickar. Coolt! :)

Livet rullar på. Flyttlasset är framme i Pite och jag håller på att fixa och dona dagarna igenom - eller iaf så mycket som kroppen orkar. Under packningen började jag få foglossningar - dvs massiva knivar i ljumsken som borrar sig in och gör SKITONT! Så då gällde det att dra ner på tempot och ta emot hjälp av min underbara familj och mina fantastiska vänner.

Lilla bebben har börjat kännas tydligare. Jag vet på ett ungefär var den ligger och sparkarna är tydliga. Det är nog ett litet humörsmonster, för varje gång jag lutar mig frammåt eller rullar på den sida där bebben ligger blir det en jädra fart där inne, och protestsparkarna är hårda. :)

Vi har stora problem att komma på pojknamn som man faktiskt tycker är fina. Mamma propsar hårt för Lion (med betoning på I'et) medans jag tycker att Benjamin och Gabriel är ganska fina. Skulle gärna ta emot tips! Så om du kommer på nåt fint litet namn, skriv en rad!

Kommentarer
Postat av: Madde o Neo

Benjamin="lyckans son" tycker jag låter som ett finfint namn men här kommer lite förslag på namn som önskat:

Jasper och Mica, två pojknamn efter ädelstenar.

Aron, Caspar, Emanuel, Alvar, Amandus, Tore, Loke, Lexus, Zack, Lotus, Folke,Zeke, Tristan, Noel, Liam, Samuel, Neo =)



2010-03-04 @ 13:45:50
URL: http://maddebeaneo.blogg.se/
Postat av: Ida

Först måste jag bara skicka en bild på den perfekta barnvagnen till dig :) http://sverigestockholmhornstull.files.wordpress.com/2008/12/barnvagn.jpg .. Sen, försök inte sitta och komma på namn nu, jag kan garantera att när du har den lilla rosa klumpen i din famn så kommer du hitta ett namn som passar perfekt :) Tro mig.. Oftast så känns inte dom namn man kommit på innan rätt när man väl ser hur han/hon ser ut :) Sååååå spännande att få se den lilla, längtar! En liten Linaplutt.. Puss

2010-03-06 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0